Reklamacje
W celu skorzystania z prawa do reklamacji, prosimy poinformować nas o zdarzeniu przesyłając informację zgodną z poniższym wzorem:
drogą elektroniczną na adres: sklep@inhalatorydlazwierzat.pl
lub
wysyłając wypełniony formularz na adres siedziby:
Krzysztof Krzemiński
ul. Długa 33a
73-108 Zieleniewo, nr tel. +48 783332323
Do wypełnionego formularza należy dołączyć dowód zakupu tj. paragon lub faktura.
Po otrzymaniu zgłoszenia oraz weryfikacji problemu skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia szczegółów postępowania.
Postępowanie reklamacyjne będzie prowadzone zgodnie z warunkami opisanymi w instrukcji produktu i jest podyktowane przez producenta. W przypadku uzasadnionej reklamacji nastąpi naprawa bądź wymiana produktu na nowy oraz odesłanie na koszt naszej firmy. Naruszenia zasad prawidłowego użytkowania produktu, niezgodnego z instrukcją może skutkować obciążeniem Klienta opłatą za naprawę po przedstawieniu i akceptacji kosztorysu naprawy.
Proces rozpatrywania reklamacji podejmowany jest niezwłocznie po otrzymaniu reklamacji.
Sprzedawca w terminie 3 dni roboczych od otrzymania reklamacji, potwierdza fakt jej otrzymania w formie informacji wysłanej na adres e-mail wskazany w reklamacji.
Termin rozstrzygnięcia reklamacji (odpowiedzi na reklamację) wynosi 14 dni roboczych od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź na reklamację będzie udzielona w sposób przystępny i zrozumiały oraz zawierać będzie wynik rozpatrzenia reklamacji.
W przypadku odmowy uznania reklamacji w całości lub części, odpowiedź na reklamację zawiera dodatkowo: pouczenie o możliwości i sposobie odwołania się od stanowiska zawartego w odpowiedzi na reklamację.
Formularz reklamacji do pobrania - Tutaj