Reklamacje

W celu skorzystania z prawa do reklamacji, prosimy poinformować nas o zdarzeniu przesyłając informację zgodną z poniższym wzorem:

drogą elektroniczną na adres: sklep@inhalatorydlazwierzat.pl

lub

wysyłając wypełniony formularz na adres siedziby: 

Krzysztof Krzemiński

ul. Długa 33a

73-108 Zieleniewo, nr tel. +48 783332323

Do wypełnionego formularza należy dołączyć dowód zakupu tj. paragon lub faktura.

Po otrzymaniu zgłoszenia oraz weryfikacji problemu skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia szczegółów postępowania.

Postępowanie reklamacyjne będzie prowadzone zgodnie z warunkami opisanymi w instrukcji produktu i jest podyktowane przez producenta. W przypadku uzasadnionej reklamacji nastąpi naprawa bądź wymiana produktu na nowy oraz odesłanie na koszt naszej firmy. Naruszenia zasad prawidłowego użytkowania produktu, niezgodnego z instrukcją może skutkować obciążeniem Klienta opłatą za naprawę po  przedstawieniu i akceptacji kosztorysu naprawy.

Proces rozpatrywania reklamacji podejmowany jest niezwłocznie po otrzymaniu reklamacji.

Sprzedawca  w terminie 3 dni roboczych od otrzymania reklamacji, potwierdza fakt jej otrzymania w formie informacji wysłanej na adres e-mail wskazany w reklamacji.

Termin rozstrzygnięcia reklamacji (odpowiedzi na reklamację) wynosi 14 dni roboczych od otrzymania reklamacji.

Odpowiedź na reklamację będzie udzielona w sposób przystępny i zrozumiały oraz zawierać będzie wynik rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku odmowy uznania reklamacji w całości lub części, odpowiedź na reklamację zawiera dodatkowo: pouczenie o możliwości i sposobie odwołania się od stanowiska zawartego w odpowiedzi na reklamację.

Formularz reklamacji do pobrania - Tutaj